Friday, September 28, 2007

aLaMaK ...DaH NaK FiNaL


ok...tiba2 jer dah nak final...
sebenarnyer dah tau tp buat2 bodoh jer..haizz
atas tu exam slip aku sem nie...
x kira nak letak gak exam slip nie kat blog nie
mencapap ker aku x kira :p tension aku la
so ada sapa2 duk dekat2 ngan aku?? hehe
ada geng sikit :)
paling aku bengang skali exam ect + emg on 1 day..
ishh nie geram...mau x kelam kabut
tp terima + tawakal jer la
smoga bulan ramadhan nie aku sentiasa di berkati..amin
smoga kawan2 semua pun sentiasa diberkati...amin


sem nie aku sgt2 kecewa with myself
sgt2 teruk coursework aku sem nie..
terutama skali dengan PEM
s*%k ok :(
x kira la korang nak ckp apa
i know what u guys want to say :P
x kisah la...dah berlalu pun
so tuk final nie...aku kena buat betul2..
aku x mau kecewa mak abah
tp yg paling penting x mau kecewa diri sendiri
[ mak abah doakan utk orang yer ]

utk cik alia...
saya dah upate blog nie... xder la asyik mistral jer :P
lagu raya pun dah nak dekat abis dw..nanti aku kasi ko nyer
ker lia dah dpt dah? huhu
aku sgt jeles si lia dah ada layout baru utk blog dia..
mentang2 la ada si bf yg sgt pandai benda2 nie ..hehe jeles den
x per2..nanti kan blog aku dgn layout yg baru :P
aku tgh study sikit pasal html yg confuse nie
lps tu ada la cerita pasal si angkasawan negra lak kat blog lia
sgt jeles kawan si lia nie dpt jumpa si sheikh tu :( jeles2
tp ada gosip terbaru pasal angkasawan nie..tp
malas la nak citer... haha ...shhhhh
skrang aku dah abis dw citer transformers + disturbia + high school musical 1 & 2
cuti sem nie sgt best...mengadap tv jer la kerja nyer
sapa2 mau movie nie...sila bgtau nyer

ok r adios...
slamat malam
slamat bersahur
slamat berbuka puasa
good luck kawan2 semua...gambate !!!
salam
sekian trima kaseh



sebenarnyer pic nie gerak2 sgt comey..
kalo mau tgk sila bukak dlm windows/tab baru :)

7 comments:

Anonymous said...

aaaaaaaa~
high schOol musical 2??
mau2..b4 cuti nak eh..
hee~
sude lme ngidam..
oh,trOy ku :p

ganbatte kudasai!!
gud luck exam yep :)

Anonymous said...

wasup wasup wasup jiran ku~ ngiahahaha :p

opss ..faiz totap menjadi pujaan ku~
sekian~fullstop :P~!

gewd luck aNisah!! u can do it!! anisah bijak mst bole score punyer~!!
bak kata ijud :P

hehe ...ku nanti kan kemunculan theme baru blog ko yeh~ keskeskes :p

jangan jeles :-" hehehe ...gewd luck jiran~ all the besh~
selamat bersahur ..berbuka dan berfinal exam ~

sayang kamo :*

Moleqre said...

nawwar : nanti aku kasi ko citer tu..nanti ingat kan nyer..chaiyok2 nawwar

alia: yerla2..faiz tetap menjadi pujaan hati kamo :P.
trima kasih...lia pun leh score jugak..amin.

zliah said...

nisah~ mau cite2 tu!
mesti mauuuu.
hihi.

gdluck exam ya:)

Anonymous said...

sapakah faiz wahai alia?

:P

saya x kenal

Moleqre said...

apa la lina nie Dr. Faiz la
calon angkasawan no 2 tu
ish2

Anonymous said...

alia pOn suke abg faiz kah?? :p
yey!!
kite pOn sgt suke dgn beliau..*wink*
weee~:D