Monday, April 28, 2008

Macam - macam

baru jer x jumpa lina 3 hari...
macam2 citer keluar dari mulut dia
x berhenti2 dia berkata..ahaxx
macam2 ada...
pasal si polan tu la...pasal tut la
pasal riz la -- part nie yg dia excited sgt
af tahun nie, si makcik lina minat lak ngan si riz tu
so aku pun layan la...sbb aku pun minat dia...hehehe

--------------------------------------------------------------------

3 Mei nie ada AIM 15
x sabar nak tgk
hope best la AIM tahun nie
aku nak tgk performance Estranged
maybe akan nyanyi lagu baru...
so i'm so excited okehhh
so Bye bye AF....


--------------------------------------------------------------------

EEM3066 Random Process and Queuing Theory
&
EPT3016 Mini Project

skrang aku sangat la confuse nak pilih subject apa tuk next sem

ada org nak ambik mini project la
aku confuse!!! + pening!!!

Diorang cakap
kalo minat math- ambik la Random
Kalo x mau amik final exam - ambik la mini project
mini project memerlukan komitmen yg tinggi
kepandaian software yg agak tinggi

tp skrang aku dah pasti apa aku nak
so i'm going to take ......
pikir sendiri la :P

aku harap pilihan aku adalah yg tepat + terbaik utk aku
amin...



No comments: