Friday, August 15, 2008

ada apa dengan Garam?

Hari tak tau la apa nak jadi ngan aku nie
dah la ponteng kelas random tadi
sebab sakit kepala yg teramat
dah makan ubat doktor dulu pun xleh jalan
makan penadol + mandi baru okey sikit
sakit kepala nie dtg balik pulak
adusss....

ada apa dengan garam??
hari aku minum air milo garam
masin....buekkkk
aku x tau la apa yg aku nampak
sampai garam pun aku ingat gula
terpaksa la buang milo tu, buat baru
hari nie tema dia hari sewel sikit...ahaxxx

petang tadi bersemangat aku ngan pikah tgk match semifinal badminton kat tv1
Lee Chong Wei vs Lee Hyun il
sedara mara jauh nie - bak kata housemate2 aku
menjerit2 kitorang tgk match td
nervous + cuak ... :P
tp akhir yer menang gak
bangga gila la
lee chog wei, chaiyok!!!

kami di rumah kuning nie menyokong anda dari sini
chaiyok!!! :P




7 comments:

Ida said...

goooo lee chong wei!
malaysia boleh!!

kami di rumah kuning menyokong sepenuh hati.
hahaha

cikedil^aLia said...

hehehe ..kami dirumah putih tiada tv :( dan amat lah bosan duduk di bangunan putih ini :(

a N i S a H said...

rumah putih yg byk taik burung

huhu
x sedar diri..dah 3 tahun duk sana
ahaxxx

mai la sini lia
kalo nak tgk lee chong wei
tp jgn la terkejut kalo kitorang terjerit2 :P

puterabumi said...

Malaysia boleh, Chong Wei belum tentu. Ha-ha-ha hati memang mahu Chong Wei menang ... tapi...

a N i S a H said...

chong wei kalah ~~~
dah ku duga kekalahan yer
tp sedapkan hati jer
malaysia boleh :P

pqahsolehah said...

Awang pon kalah~~
canne ni :(
haih..

a N i S a H said...

hehehe
aweng x mengharapkan pingat
dia sedar diri :P
we wait for olympic 2012 LOndon
mcm nak pi jer sana mase olympic tu
ermmm
kena buat perancangan jangka pjg nie
ahaxxx