Wednesday, November 26, 2008

RONA RONI MAKARONI



esok - 27 nov 2008
rona roni makaroni will start airing
i'm so excited...
tp belum tentu boleh tgk esok..ahakk
harap2 dpt la tgk
kalo x dpt...youtube la nampak jer
x pun download torrent :(




bila baca sinopsis dia.. a litle bit weird
tp yg pelik yg buat kita teruja kan...
Rona aka amani - masakan dia akan sedap bila nervous
Roni aka bront - masakan dia akan sedap bila in love
x boleh blah tul la karakter meka nie...


my fav actor - bront palarae


Lagu tema utk Rona Roni Makaroni
lagu fav aku skrang
falling in love with this song
the song writer & lyric - amylea af3
hebat sungguh dia nie




Alif - Akan Tiba



Hey hati ku..
Selalu
mendambakan cinta namun tak kunjung tiba

Hatimu itu
Seperti apa yg ku mahu selama ini
Ertikanlah pagi ku yg kaku tanpa kamu

Kau ku cinta
Engkaulah yg ku puja
Tertunggu selama ini takku jumpa
Dgn mu ku di lamun indah
Ku harap cinta akan tiba di hati kita..

Lihat kamu
Tak ku sedari
Waktu dh mulai tinggalkan ku

Kau kau kau
Buatku lupa mengapa ku disini pada mulanya..
Ertikanlah malam ku yg sayu dingin tanpamu

Setiap hari bersama mu
Ku ingin selalu dekatmu
Ku hitung saat dan waktu
Hingga hari esok kembali lagi


1 comment:

lina said...

dah tgk dah semalam..
nasib baik mamarina tak tengok amazing race~

tapi kenapa ada "org" tu cakap bosan eh:P

hehehhehe

oh ye..
alif OIAM makin hensem ar~
:)