Tuesday, June 23, 2009

Sabtu di Tampin


8.30 am

pergi pasar dengan mak beli sayur
demand tul...mcm2 sayur aku nak
balik rumah , boleh lak aku tertido kjp...
mengamuk mak, aku x sapu rumah lg

10.30 am
pergi workshop tayar ,ayah aku tunggu kat sana
nak check tayar yg kena paku tu
owh..lupa lak hari tu tayar pancit... panik sebentar ...agak fobia skrang :P
lps tu pi kedai wiper betulkan wiper yg bengkok
jangan x tau hari yg sama tayar pancit jugak tp pagi, wiper kereta aku dibengkokkan
sakit jiwa aku dibuat yer
next pi workshop hamid khan, ayah aku nak drill besi
lps tu hantar abah kat workshop tayar utk ambik motor dia
sampai umah 11.30 am

12.00 pm
siap2 teman mak pi rumah kawin
makan2 + lepak2 .........
bajet nak tempah baju raya skali tp malang yer tukang jahit x der kat rumah
balik rumah

1.50 pm
hantar mak pergi padang futsal , ada aktiviti mewarna
Amirah nak beli downy lak... pi shopping tampin kejap
beli dvd confession of shopaholics -- pirate yer :P
amirah yg belanja, kamsamida [ kak long dia x duit :( ]
on da way balik, ayien sms " kak long ambik aku ..."
pusing balik, mcm driver lak aku nie ...driver x bergaji

2.30 pm
sampai umah....
x lama lps tu...:P
menerima lawatan mengejut drpd BFF...aiygo
tergelak2 aku kat depan pintu
nur Hafiza @ Pijah, " Saja jer testing mana tau kau ada "
yer memang saya ada kat umah...
ajak keluar pergi tampin...
dulu kami memang suka lpk2 kat tampin...
duduk kat kfc berjam2 , pergi fotoria tgk majalah...
bila dikenang kelakar la pulak :D



rupa yer dia nak pergi tampal gigi...hehhe
kami bergosip berborak2 + tergelak2
lagi best kalau Dayu join ker azidah ker ....lg best
habis jer tampal gigi, motif kami bertukar kpd
' Mencari syafiq salleh'...... motif??
nie semua pijah yer idea.... sbb sblm tu kami jumpa classmate di tepi jalan
aleh2 ...memang2 x jumpa pun...

5.00 pm
pergi rumah mak uda kat Gadek... saje melawat
sambil petik rambutan & manggis
& sambil makan durian....wah heaven...





- Ben yang dah tua -


p/s : tonight 8.30 pm , i'm going to watch Transformers: Revenge of the Fallen
excited mode


2 comments:

zidah said...

wah..sonok lepak tampin...bile lg nk lepak sesame eh??

lina pencilbox said...

syafiq salleh?

huhu
hensem ke eh mamat tu


aku lupa dah muka dia