Tuesday, December 18, 2007

ada apa dgn FM Radio Receiver?

tension bila pikirkan assignment nie..
nak kena construct hardware... nie yg paling aku x suka :(
skrang aku sgt tension sbb circuit yg aku lukis pakai pspice dah hilang
huhuu..fed up la !!!!!
dah 50% dah aku lukis...then tangan aku gatal sgt pi click button apa ntah
terus semua hilang gitu jer..adusss

dan skrang aku x larat nak membuat circuit tu balik
aku cuma larat nak update blog jer..ekeke
so jawaban nyer esok la aku draw circuit tu
arghhhh... tuttttttttttttttt




nie timetable aku next sem
apa yg pelik + best??
x der class hari jumaat
hohoho
boleh la den balik hari khamis kalo jumaat x der lab
wah... seronok nyer
harap2 aku dp register course ikut timetable tu..amen
class pack pun x kisah r...

ok nite2
esok class pkl 10
zzzzzz

1 comment:

zliah said...

nisah~
da susun jadual?
nk tiru jadual bole? hehee:D