Tuesday, September 23, 2008

Raya nak dekat dah !!!


Bold

hari tu aku dpt satu surat x bersetem atas keyboard
bukak2 ada kad raya
SO SWEET ~~~
thanks to pijah for the card
saya sgt suka :P

teringat kat bestfriend aku kat tampin
nama dia pijah ngak...hahaha
suka sgt kasi kat raya x bersetem
delivery sampai mailbox rumah aku
rumah dekat jer..hehe
miss her so much


-------------------------------------------------------------------------------


this is my birthday card ala2 jersi gitu
nie cik ida pantun jiwang yg kasi
comey aka kawaiii
terserlah sgt aku minat sgt ngan si kembar tu..ahaaha

ida...
masa aku dpt kad nie puas aku cari no 7
tp x jumpa..kecewa kjp...hehehe
masa ida tanya jersi aidil no brapa
huhu..x ingat
nak jer sebut no 8 -- jersi zaquan
tp gigih pi bukak pc check aidil yer jersi
hahaha...rasa mcm kelakar jer bila pikir balik

THANKS IDA.... :)


------------------------------------------------------------------------------





hari nie submit assignment pengenalan kepada sistem kuasa :P
gigih kami menyiapkan yer
di hari yg tenang....
siap jugak assignment disiapkan
trima kasih diucapkan nina n the geng

pening aku menjawab soklan no 5
sampai dak anis kesian tgk aku
hahaha

2 more assignment need to submit by this week
harap2 sempat siap
comm network & islamic studies
saya mau balik jumaat nie
Tampin...here i come :P


p/s: to my groupmate assignment comm net, sila send part anda by this wed :P
chaiyok!!




3 comments:

Ida said...

cik ida pantun jiwang?
ohhh tidak tidak.

hahaha. cik ida cintakan bahasa melayu, itu lagi tepat
:p

haha jersi xde nombor.

pqahluvkibum said...

saya jua sangat mencintai bahasa melayu..
subjek2 yg kita ambil sem ini:
1. proses rambang dan teori aturan
2. rangkaian komunikasi
3. komunikasi digital
4. Undang- undang bagi jurutera
5. Pengenalan kepada sistem kuasa
6. Pengajian Islam.

hihi

~filzah~ said...

hahah..gile la...ble translet jd BM tu, rase cm senang je subjek tu...


hehehe..anisah, aku mmg suke kasi kad raye kt org...

:D

satu umah aku kasi kad raye ari tu..kecuali pd mama rina...

sbb terasa ngn die x abis2 lg..hehehe