Tuesday, December 23, 2008

I'm so sorry .....



Hari nie first day 'Innovation Week' utk cyber P
maka hari nie sgt la kecoh +  kelam kabut + memenatkan la
aku lupa nak ambik gambar booth kami
esok jer la
td perasan ada org ambik gambar bunga cantik kami
cantik kan?? hehe .....
kepala otak aku penuh dgn square jer skrang.

Dah la skrang kecoh pasal org BMW putih
ditambah lagi story pasal Si A
sampai aku terdiam + tak terkata2 + terpaku
apa lagi???  .... x tau nak cakap apa lagi dah
dan.....dtambah lagi pasal.....

Dua perkara yang kita perlu lupakan
1)orang buat jahat kepada kita (spy kita x simpan dendam)
2)kita buat baik kepada orang lain
(spy kita x mengungkit di kemudian hari~)

Dua perkara yang kita perlu sentiasa ingat
1)bila kita buat jahat kepada orang lain
2)bila orang lain buat baik kepada kita


mmg mudah utk memaafkan sesorg tp sukar utk melupakan ape yg die tlh lakukan kt kite..jd rakan2,marilah kite sme2 lapangkan hati utk 'forgive & forget':)

p/s: smoga ALLAH memberkati kehidupan sy,dia & kalian~


peace no war(^^,)v
hari nie aku jumpa advice nie 3 kali
trima kasih kepada yg tuan yg kasi advice nie :)
maka aku sgt terkesan + tersedar + termuhasabah diri sebentar
maka aku ternangis ( ada ker perkataan nie :P )  la sebentar

Ada ker org benci / x suka dengan aku?
Perangai aku teruk + jelik ker?
pernah x aku bebankan + menyusahkan sesiapa?
pernah x aku sombong + berlagak sgt ker?
dah pernah + adakah everything la
apa la org pikir pasal aku
asyik pikir benda nie jer

aku tahu bukan semua org akan suka kat aku
tp aku harap sangat x der org yg benci + meluat dgn aku
lagi bagus kalo diorang tak rasa apa2 pasal aku
like aku x wujud la.... tiba2 aku lebih suka begini
drpd dibenci oleh org lain.....
sedih wei bila org yg rapat ngan kita benci kita

so....di sini
aku nak minta maaf la kat sapa2 kalau ada aku buat salah silap kat korang
kalau aku sakitkan hati korang ker
kalau aku pernah menyusahkan korang ker
dan everything la....
i'm really sorry

terutama2 to my housemates + 2 org bdk ixora
u know who u r....
minta maaf sangat2 dan...
trima kasih byk2 apa saja yg korang dah tolong aku

huh...mcm byk buat salah jer :P
mcm raya pun ada gak....lalala

p/s : apa yg aku tulis nie ikhlas dari hati...
         i will slowly to forget & forgive :)

5 comments:

Anonymous said...

mengapakah entry emo2 begini:P

huhu

Ida said...

:)

Anonymous said...

sob sob sob ..
ada org dh lupakan aku ..

sob sob sob sob :(

Anonymous said...

pasal si A?
siapakah gerangannya?

nak tahu jugak :(
nak tahu jugaaaaaaaaaak :(

alia comey =p

pqahsolehah said...

sape A?

nama saya pon A kat depan?
alamak!!