Thursday, December 11, 2008

Kami Yang Gigih

pijah & Pikah
Pic x cantek sgt due to moving target :P

pukul 6.15, org lain tgh sedap tidur
kami [ aku,pikah & pijah ] gigih berjalan masuk kampus
nak pi sembahyang subuh + mandi kat masjid
gigih x kami? hehe
nak buat mcm mana rumah x der air

aku dengan x cukup tido, jalan pun x betul sikit
tp on da way bdk2 nie buat lawak mcm2
terus segar
kami dah jadi mcm org dulu2, pi mandi jauh berbatu2
tp masa balik kami x busuk balik yer
siap ada org tu rase diri mcm makcik cleaner lagi
x leh blah...


p/s : tp pikah & pijah selamat menjayakan misi 12-12-2008 yer


3 comments:

~filzah~ said...

jgn lupe nonton kami nnti ya..ngahahahaha

Ida said...

gigihnyaaaa.

lina said...

apakah misi 12/12?