Saturday, February 16, 2008

hari ini dalam sejarah

hari nie aku pi MBO Cinema, nak tgk wayang
kali nie aku pi sorang2
sbb aku dah nekad nak tgk citer
dunia baru the movie + kung fu dunk + CJ7


Firstly, aku tgk DUNIA BARU THE MOVIE
i aspect more than this
tp boleh la..
kalo ada sapa2 nak tgk lg..aku nak join
hehhe...
sgt suka dgn si tajol aka wan ellyas
" nothing is personal , everything is business "


MBO terlalu sejuk utk aku...
abis jer ...aku terus lari ker toilet
ingat nak balik tp....
bila tgk byk masa lg
aku nekad nak tgk KUNG FU DUNK
pkl 4.15, perfect...x lepas lg
beli tiket...then terus masuk wayang..
hahaha... giler x
seronok giler... x pernah2 aku buat
nasib baik aku x tgk CJ7 lepas tu

aku memang peminat JAY CHOU
i love everything about him
suara + music = menjadi kegilaan ku
Kung Fu Dunk ...memang best giler
berbaloi la
better than dunia baru the movie

hari yg paling seronok utk aku
kalo mak aku tau..
mesti mak aku ckp
" dulu mak x tgk pun wayang, dah kawin baru tgk , kau nak tgk buat apa "
mintak maaf mak
but i know mak x kisah...huhu
esok plan mau tgk CJ7
kita tgk la aku pi ker x esok
daa...nite



4 comments:

wafaa~:) said...

wahh~
g xajak..
kte pn ingt smlm nk nekad g mbo naek bus..
tp pk2 blk tkt lak kl t'salah naek bus :P
kl ade jodohku dgn dunia br the movie tu dpt la ku tgk..
kl xde,tunggu kuar kat tibi je..
hee~:D

ku sgt hepi arini..
*wink* :P

a N i S a H said...

x ajak??
ajak la..tp nawwar ckp ada kelas ptg
kalo tau nak pi dah lama ajak ko

aik x tau bas mana??
bas tuah cik akak oi
heheh

pikahsolehah said...

nak tgk kung fu dunk!!waaaaaaaaa€!!

She is Graphic Addicts said...

yer yer..dunia baru the movie memang best..rugi sape tak tgk. hahaha rasa nak tgk lagi sekali je. tapi mbo tu sejuk giler nak mati la..boleh mati beku dlm tu oo macam peti ais je kan?kan? so, sapa2 yg nak pg wayang kat MBO diharuskan membawa baju sejuk tebal2 ek..kekeke;p

+peace+